piątek, 20 lutego 2009

Hi!! Opisy na gg


Nie mam za dużo czasu by pisać na blogu nawet w soboty... Bo jutro jest taka sobota, żę muszę iść do sql... Masakra!! Omg... KK :) Teraz kilka opisów na gg tym rezem smutnych i na złamane serce:

Opisy na gg smutne:

Ja CiE kOcHaM...a Ty nAwEt NiEwIeSz JaK mAm Na ImiĘ... ;((


miłość to tylko złudzenie które od czasu do nas zagląda


nie mogę być z toba więc czemy mówią że miłośc wszystko zwycięży...?!


skrzydła me porozrywał wiatr moje serce pękło na pół...

A-jak atrakcyjna Z-jak zraniona;-(


W SerCu Coś KłuJe I Łzy LeCą SamE, MÓwicIe Że Zmyślam, A Ja Was Nie KłAmIę


Miłość do szcześcia prowadzi przez smutek,tęsknote i łzy:(


To nie była miłość,jak przeminęło z wiatrem...;/


Łzy oczyszczają mą duszę z marzeń i wspomnień. któe nie wracają...

Łzy to nie wstyd, lecz oznaka, że Ci na czymś bardzo zależy...


Pragnienie jednej osoby nie powinno się spełniać stratą drugiej

Bez Ciebie jestem jak anioł bez skrzydeł - spadam w dół...

Pogrążona W Smutku...Zamykam Się W Sobie :(:(



Brak komentarzy: