piątek, 30 stycznia 2009

I znowu ja xD

Hi! W ogóle dawno nie pisałam i stwierdziłam, że muszem coś nabazgrać. Więc pisze. OMG. Ferie już się kończą a ja przez całe 2 tygodnie siedziałam w domku bom chora była . A więc zrobiłam dużo gliterów... I według mnie są zaje*****. O to kilka z nich :) jak coś to są na dole bloga, bo tam sa lepszej jakości x)Jak siem podobają ?? O.o Wiem, że mam talent. Ostatnio mam świra na punkcie kilku rzeczy. A mianowicie:
-Książka "zmierzch"... No powiedzmy, że cała saga bo czytam już 2 tom :)
-Kilka piosenek:
-Elise- Dancing
-Elise- Eppure Sentire
-Happysad- Z pamiętnika młodej zielarki
-A narnia lullaby,
-maniakalnie pisze w pamiętniku...
-co chwila piszem jakieś smutnawe wierszyki... Możecie zobaczyć na gliterach... profil Micki,
.. KK ja spadam bo jest już 00:10 i chyba spać mi się nie chce... Ale i tak idem luli...

BaY :*:*

Brak komentarzy: