sobota, 10 stycznia 2009

Opisy na gg Chłopcy są jak gwoździe........... Stuknięci.


Już po lodowisku. Wszyscy mieli przyjść na 2h a przyszli tylko na 1h i ja zostałam sama z P.K.S.B.Z.F. . No i pojeździliśmy troszku po lodowisku i po jakichś 30 minutkach poszliśmy bo juz nUUUdno było... Potenm poszliśmy do EmSiDonalda i kupiliśmy dwie CÓÓle , frytaski i chEEsbUUrgera. Bawiliśmy się w zabawe, że P.K.S.B.Z.F. brał frytke w zĘĘby i ja miałam ją złapać i ugryŚŚć. No i jak to robiłam... To on... Mnie pocałował... Tzn. tak cmoknął w usta... hihi... Jaki ziomnek... Ale i tak go lubie... bo to mój przyjaciel, nawet większy niż P.T.K.P.Ż.Z. Po EmsiDonaldzie poszlismy do mnie po Punię i odprowadziłam go na autobus... I koniec... Potem juz w domu siedziałam na moim łóżku i przepisywałam do pamiętnika "Hymn o miośći", A potem jeszcze P.K.S.B.Z.F. zadzwonił i troszku gadaliśmy... A potem jeszcze opsałam wczorajszy dzień w pam. i poszłam spać gdzioeś tak o 01.00 x)




Teraz dam kilka opisów na gg...

Śmieszne:

-Opisu nie będzie - literki uczą się pisać xD

-Nie obgryzaj ołówków - lasów jest coraz mniej xD

-JeStEm jAk kSiĘgA, TyLkO NaPiSaNa bArDzO TrUdNyM JęZyKiEm...xD

-Brunetka pyta się blondynki - Widzisz jezioro? Nie, woda mi zasłania!

-Lech i Harnaś poszli w Tatry do Żywca na Żubry

-Na Wysokim Niebie, Chmurka, Chmurkę Jeee...zuu Co tam Się Dzieje??!!

-Weź 0,5l wody, dodaj 0,5l wody i na koniec zalej 0,5l wody...SMACZNEGO

-Jak się ustawia opis na GG? :D

-Masz opis z Biedronki? A ja z Kaufland’a i co, podskoczysz? ;P

-Polska to nie Disneyland. Tu trzeba wybierać: albo Kaczor, albo Donald

-UWAGA! UWAGA! ważna wiadomosc! Mam gadu-gadu ;-)

-Jak sobie pościelisz, to mnie zawołaj ;-)

-Cytat Z Koła Fortuny: A Teraz Magda Odsłoni Cztery Litery...

- Późno Przybyłam Bo Się Przewróciłam Xd.

-Marihuana To Jedyna Trawa Która Może Skosić Ogrodnika!

-Szczyt Głupoty....Nie Znaleźć Polski Na Mapie Polski...

-Jeżeli Potrafiłeś To Przeczytać Podziękuj Swojemu Nauczyciel...

-Szkolna Zasada 3Z - Zapamiętać, Zdać, Zapomnieć Xd

-Chcesz Być Wielki Jedz Cukierki

-Dlaczego Faceci Są Więksi Od Kobiet? Bo Chwasty Szybciej Rosną!

-Jeśli Twój Gatunek Przeżył W Dłonie Klaszcz... No Klaszczcie...

-Masz Przerąbane Jak Pinokio W Krainie Termitów!

-Mam GG I Nie Zawaham Się Go Użyć!!!!!

-Przychodzi Baba Do Lekarza A Tam Doktor!

-Nie Klikać Tu!!! Mam Łaskotki

-Idz Zobacz Gdzie Cie Nie Ma:) -Wole zadzwonić x)

-Siedzą dwa gołębie, jeden grucha drugi jabłko.

-koosmici mie porwali...../o lol....:/juz jestem...:))fajnie było.....

-Chcesz zrobić test na głupka. Naciśnij F14

-PZPN-Polski zwiazek pjaków narodowych:))

-Gdy szkoła się pali biegiem na stacje po paliwo :D

-ja mam dwadzieśćia lat ty maswz dwadzieścia lat a on ma dożywocie:}}

-Z powodu problemów technicznych koniec świata odwołany. Przepraszamy.

-Aby zobaczyć mój opis poliż ekran

-Do klasówki trzeba dwojga jeden pisze,drugi ściąga!!

-Niemy mówi że ślepy widzał jak szczerbaty odgryzał włosy łysemu

-nie nie nie niema mnie na gg :P

-kazdy bezsens ma swój sens,bo bez sensu nie ma sensu..:P

Brak komentarzy: